Menu
Your Cart

Politika pošiljanja

 

Za popolno brezskrbnost pošiljamo naša naročila s kurirjem in vam zagotovimo
sledilno številko ter zavarovanje v vrednosti izdelka.
Za izdelke skrbimo, da so učinkovito pakirani in se lahko izognejo poškodbam
.

 

KAJ PONUJAMO?

 

ČIM HITREJŠA
DOSTAVA

Brezplačna dostava za določene izdelke*

 

ZAVAROVANJE TOVORA

 

DOSTAVA NA VAŠ
PLOPNIK

 

Kako preverim status naročila?

Ko bo vaše naročilo zapakirano in odposlano, boste prejeli obvestilo s podatki o sledenju.

Kako hitra je izpolnitev in pošiljanje?

Ko bodo vaši izdelki odposlani, boste prejeli e-pošto z vašimi podatki o sledenju. Večina domačih naročil pride v 10 do 14 dneh.

V nekaterih zelo redkih primerih lahko pride do zamude.

Sodelujemo z naslednjimi kurirji:  dhl-shipping-balkan-energy-1  in dbschenker-shipping-balkan-energy-1

Kakšni so stroški pošiljanja?

Ponujamo pavšalno ceno pošiljanja glede na težo celotnega vozička:

0-1 kg. 10 €
1-10 kg. 15 €
10-20 kg. 20 €
20-30 kg. 30 €
30+ kg. 60 €

Nudimo brezplačno dostavo samo za izbrane izdelke*.
* Upoštevajte, da nudimo dostavo samo na vaš plošček .

Ali pošiljate mednarodno?

BALKAN ENERGY pošilja v naslednje države: 

Andora, Avstrija, Belgija, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Češka, Danska, Estonija, Francija, Nemčija (Pojdi na balkanenergy.de ), Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Monako, Nizozemska, Poljska , Portugalska, Romunija, San Marino, Slovaška, Slovenija, Španija.

KAJ JE ZAVAROVANJE TOVORA IN KOLIKO STANE?

To je zavarovanje, ki na splošno ščiti pošiljke pred izgubo, poškodbo ali krajo med prevozom. To kritje presega osnovno zavarovanje terjatev, ki se lahko zagotovi, in bo povrnilo določeno vrednost blaga, če do kritega dogodka pride med prevozom tovora.
Zavarovanje tovora vam daje gotovost, da boste, če bi šlo med prevozom kaj narobe, prejeli odškodnino v vrednosti na podlagi komercialne fakture. Če komercialnega računa ni, se za določitev zneska uporabi tržna vrednost. Povrnjeni bodo tudi stroški prevoza.
Naša pristojbina za zavarovanje tovora je določena glede na vrsto izdelka. Lahko se doda na blagajni.

Kaj pa, če se moja pošiljka izgubi?

Zahtevke za pakete, izgubljene med transportom, morate poslati na sales@balkanenergy.si najkasneje v 14 koledarskih dneh po oddaji naročila.

Če je naslov za dostavo, ki ste ga navedli, pravilen, bomo krili stroške pošiljanja domačega naročila.

Poleg tega bi bilo pametno stopiti v stik s ponudnikom kurirskih storitev, da bi našli manjšo pošiljko.

Moje naročilo kaže, da je bilo vrnjeno pošiljatelju, kaj se dogaja?!

Če so vam bili podatki o sledenju pravilno dostavljeni, vendar niso bili prevzeti, se pošiljke, ki ostanejo neprevzete, vrnejo k nam.

Za naročila, ki niso bila prevzeta ali tako imela prvotno naveden napačen naslov , bodo zaračunani novi stroški pošiljanja.

Kaj se zgodi, ko je moje naročilo vrnjeno?

Pošiljke, ki niso prevzete ali imajo napačen naslov, nam bodo vrnjene. Če se to zgodi, se za uporabljene kurirske službe zaračunajo novi stroški dostave.

Kako prekličem naročilo?

V primeru, da želite spremeniti ali preklicati naročilo, nas čimprej kontaktirajte na sales@balkanenergy.si .

Če naše skladišče odpošlje vaše naročilo, se lahko zaračunajo dodatni stroški.

 

 

Imate še vprašanja? Vedno smo tukaj, da pomagamo.


Pošljite nam elektronsko sporočilo na  sales@balkanenergy.si