Politika garancije
Za vašo brezskrbnost nudimo garancijo za vse naše izdelke.
Če želite uveljavljati svojo pravico do garancije, nas kontaktirajte in vodili vas bomo v postopku.
KAJ DOBIŠ?
GARANCIJA
6 MESECEV - 5 LET
HITRA ODZIVNOST
AGENTSKA PODPORA
POLITIKA GARANCIJSKIH STORITEV
Vsi izdelki BALKAN ENERGY imajo garancijsko dobo, ki je v skladu z zahtevami evropske zakonodaje. Možna so odstopanja v podskupinah izdelkov. Za posebne informacije si oglejte dokumentacijo, ki je priložena vašemu izdelku.
1. Garancija za izdelek je veljavna le, če je priložen:
- Originalni dokument o nakupu (račun, račun, najemna pogodba).
- Drugi dokumenti.
1.1 BALKAN ENERGY si pridržuje pravico do zavrnitve garancijskega servisa, če so bili podatki v garancijskem listu spremenjeni, prečrtani ali dopolnjeni.
2. V primeru okvare je BALKAN ENERGY dolžan:
- izdelek z napako v zakonskem roku uskladiti s kupoprodajno pogodbo.
- Zamenjajte pokvarjen izdelek po lastni presoji.
V primeru zamenjave izdelka se le-ta lahko zamenja z enakim modelom ali z drugim enakovrednim modelom, ki ima enake funkcionalne in tehnične lastnosti kot originalni izdelek.
3. Garancija ne pokriva ničesar od naslednjega:
- Izvajanja rednih pregledov, servisiranja, popravila ali zamenjave delov, ki so obrabljeni zaradi normalnega delovanja.
- okvar zaradi nepravilne uporabe ali namestitve (preobremenitev, mehanske poškodbe, udarci, izpostavljenost temperaturi, vlagi, tekočinam, prahu, hrani, pijači, predmetom, rastlinam, živalim, insektom, strupenim snovem ali drugim dejavnikom izven dovoljenih meja), uporaba izdelka na način, ki ni opisan v navodilih za uporabo.
- Kadar niso izpolnjeni pogoji, opisani v Navodilih za uporabo, za transport, namestitev, delovanje in skladiščenje.
- Poškodbe, ki jih povzročijo električni udari, grmenje, poplave, požari, vojne, državljanska nepokorščina, višja sila, delovanje nestandardnega napajanja ali drugi zunanji vplivi, ki so izven nadzora proizvajalca, uvoznika in trgovca.
- Pri delu z nestandardnim napajalnim omrežjem, z drugimi neustreznimi ali nestandardnimi napravami.
4. Garancija ne omejuje pravic potrošnika, ki jih določa evropska zakonodaja.
5. Ne glede na komercialno garancijo je prodajalec odgovoren za neskladnost potrošnega blaga s prodajno pogodbo v skladu z določili Direktive (EU) 2019/2161.
PEČI, KUHALNIKI IN KOTLI NA DRVA/PEČI IN KOTLI NA PELETE:
- STANDARDNA 2-LETNA GARANCIJA
Za optimalno delovanje kurilno napravo priključite na ustrezen dimnik ob upoštevanju ustreznih tehničnih navodil. Ne pozabite ga uporabljati v skladu s priloženimi navodili. Priporočljivo je, da usposobljeni dimnikar preveri ustreznost dimnika. Za vašo brezskrbnost nudimo dve leti garancije na kurilno napravo, razen za obloge kot so ploščice, naravni kamen, kovina in komponente, ki so podvržene normalni obrabi. Poleg tega nudimo prostovoljno GARANCIJO ZA REZERVNE DELE*.
V primerih, ko je peč ali grelni vložek vodonosna, je pravilna integracija v ogrevalni krog nujna. Nepravilne povezave lahko vplivajo na dolgo življenjsko dobo vaše enote. Upoštevajte, da naša garancija ali jamstvo ne krije nobene škode, ki bi nastala zaradi napak pri namestitvi na mestu.
Nekateri primeri komponent, ki niso zajete, vključujejo:
- Tesnila kot tesnila za vrata in okna
- Obloge/ploščice za kurišča iz šamota, specialne keramike ali vermikulita
- Stekla zgorevalne komore
Pomembno je vedeti, da naša garancija in jamstvo ne veljata za škodo, ki jo povzroči:
- Razpoke ali rja zaradi toplotne preobremenitve (delovanje nad dovoljeno količino goriva)
- Nepravilno delovanje, uporaba in vzdrževanje
- Poškodovana elektronika zaradi električnega udara ali nepravilne uporabe enote
- Neupoštevanje navodil za montažo in uporabo
- Uporaba neustreznih goriv
- Motnje v delovanju zaradi lokalnih pogojev, kot je nezadosten vlek dimnika ali moten dovod zraka za zgorevanje
- Nastanek rje zaradi prekomerne vlage ali agresivnih čistil
- Razbarvanje barve peči zaradi toplotne preobremenitve
Medtem ko barva enote vzdrži temperature v zgorevalni komori, lahko zaradi okoljskih dejavnikov in lastnosti goriva pride do nekaj površinske korozije. To je normalno in ne vpliva na življenjsko dobo enote. Ne pozabite, da lahko uporaba neprimernih goriv ali preobremenitev grelne naprave povzroči prezgodnjo obrabo, ki je ne pokriva naša garancija. Garancija začne teči z dnem dostave ali montaže. Reklamacije odpravimo s popravilom ali zamenjavo prizadete komponente. Stroški prevoza in namestitve se ne povrnejo, razen če je drugače navedeno. Za reklamacije nas po potrebi kontaktirajte s fotodokumentacijo. Odločili se bomo za najboljši način ukrepanja za rešitev težave.
- GARANCIJA ZA REZERVNE DELE:
2.1. Peči, štedilniki in kamini na drva:
Program jamstva za rezervne dele pokriva komponente, ki so podvržene normalni obrabi, kot so:
- Tesnila
- Tesnila
- Steklene plošče
- Kljuke za vrata
- Vsi deli, ki jih je mogoče odstraniti iz zgorevalne komore.
- Razbarvanje barve – zagotavljanje originalne tovarniške barve v spreju
Garancija ne krije dela. Garancija je neveljavna, če enote ni namestil in preizkusil pristojni monter in v skladu z navodili v priročniku za namestitev, ki je priložen enoti.
2.2. Kotli na trda goriva in peči ter kotli na pelete:
Program jamstva za rezervne dele pokriva komponente, ki so podvržene normalni obrabi, kot so:
- Tesnila in izolacije
- Tesnila
- Steklene plošče
- Kljuke za vrata
- Vsi deli, ki jih je mogoče odstraniti iz zgorevalne komore
- Elektronika (1-krat na vrsto dela)
- Barva
Garancija ne krije dela. Garancija je neveljavna, če enote ni namestil in preizkusil pristojni monter in v skladu z navodili v priročniku za namestitev, ki je priložen enoti.
Tukaj smo za vas.
Obrnite se na podporo BALKAN ENERGY
Stopite v stik z nami prek spleta prek klepeta ali pošljite e-pošto in pridobite podporo strokovnjaka na vašem računalniku, mobilni napravi ali tablici.